Reklamační řád

 

Provozovatel:
Anna Váňová
IČ: 11642866
Sídlo: Městec 9, 538 63, Chroustovice
Email: info@kridlanadeje.cz

Telefon: 703 30 30 09
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona, zapsaná v živnostenském rejstříku


1. Úvodní ustanovení

 

Tento reklamační řád se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Stanovuje práva a povinnosti mezi Vámi jako kupujícím (dále jen „Kupující“) a prodávajícím (dále jen „Prodávající“), provozovatelem internetového obchodu www.kridlanadeje.cz. Tento reklamační řád je závazný od okamžiku uzavření kupní smlouvy.


2. Výrobní charakteristika produktů

 

Vzhledem k tomu, že veškeré svíčky jsou ručně vyráběny, mohou se jednotlivé kusy mírně lišit v odstínu, tvaru nebo struktuře oproti fotografiím uvedeným na e-shopu. Tyto odchylky nejsou považovány za vadu výrobku a nelze je reklamovat jako závady.


3. Převzetí zboží a zjevné vady

 

Při převzetí zboží doporučujeme pečlivě zkontrolovat stav zásilky. V případě viditelného poškození obalu je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít a sepsat s dopravcem reklamační protokol.

Zjištěné vady, jako je mechanické poškození nebo neúplnost zásilky, je třeba oznámit Prodávajícímu nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky.


4. Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu

 

Kupující má právo podle § 1829 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem do 14 dnů od převzetí zboží, bez udání důvodu.

Podmínky pro vrácení:

  • Zboží musí být nepoškozené, nepoužité, v původním obalu

  • Vráceno jako běžná zásilka (ne na dobírku) na adresu:
    Adresa provozovny pro vratky:
    Anna Váňová
    Holešovice 23,
    Chroustovice 53863

Nepřijímáme zásilky zaslané na dobírku.
Zboží musí být:

  • nepoškozené, nepoužité, v původním obalu

  • kompletní včetně dokladů, návodů, záručních listů

  • doplněno o kopii faktury (daňového dokladu)

Doporučujeme nás předem kontaktovat e-mailem na adresu info@kridlanadeje.cz s tímto zněním:
„Oznamuji, že odstupuji od kupní smlouvy ze dne dd.mm.rrrr, číslo objednávky: XXXXX. Žádám vrácení částky na účet č. XXXX. Datum, jméno, podpis.“

Po přijetí a kontrole vráceného zboží bude Kupujícímu vrácena uhrazená částka.


5. Rozpor s kupní smlouvou

 

Pokud zboží při převzetí neodpovídá smlouvě (např. jiné zboží, nefunkčnost), má Kupující právo požadovat:

  • výměnu zboží,

  • opravu,

  • přiměřenou slevu,

  • nebo odstoupit od smlouvy.

 

6. Uplatnění reklamace

 

Reklamace může být uplatněna:

  • e-mailem na adresu: info@kridlanadeje.cz

  • nebo poštou na adresu provozovny:
    Adresa provozovny pro vratky:
    Anna Váňová
    Holešovice 23,
    Chroustovice 53863

V reklamaci je třeba uvést:

  • popis závady,

  • číslo objednávky/faktury,

  • preferovaný způsob vyřízení reklamace,

  • fotografii vady (pokud je to možné).

Bez předchozího oznámení, prosím, zboží nezasílejte.

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího řádného uplatnění.


7. Neoprávněná reklamace a omezení záruky

 

Záruka se nevztahuje na:

  • mechanické poškození,

  • škody způsobené nevhodným skladováním, manipulací či užíváním,

  • běžné opotřebení,

  • změny vzhledu způsobené ruční výrobou (viz čl. 2).

V případě neoprávněné reklamace může Prodávající požadovat náhradu vzniklých nákladů.


8. Kontaktní údaje pro reklamace

 

Telefon: 703 30 30 09 
E-mail: info@kridlanadeje.cz

 

Platné od 1.08.2025