Reklamační řád
Provozovatel:
Anna Váňová
IČ: 11642866
Sídlo: Městec 9, 538 63, Chroustovice
Email: info@kridlanadeje.cz
Telefon: 703 30 30 09
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona, zapsaná v živnostenském rejstříku
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Stanovuje práva a povinnosti mezi Vámi jako kupujícím (dále jen „Kupující“) a prodávajícím (dále jen „Prodávající“), provozovatelem internetového obchodu www.kridlanadeje.cz. Tento reklamační řád je závazný od okamžiku uzavření kupní smlouvy.
2. Výrobní charakteristika produktů
Vzhledem k tomu, že veškeré svíčky jsou ručně vyráběny, mohou se jednotlivé kusy mírně lišit v odstínu, tvaru nebo struktuře oproti fotografiím uvedeným na e-shopu. Tyto odchylky nejsou považovány za vadu výrobku a nelze je reklamovat jako závady.
3. Převzetí zboží a zjevné vady
Při převzetí zboží doporučujeme pečlivě zkontrolovat stav zásilky. V případě viditelného poškození obalu je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít a sepsat s dopravcem reklamační protokol.
Zjištěné vady, jako je mechanické poškození nebo neúplnost zásilky, je třeba oznámit Prodávajícímu nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky.
4. Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu
Kupující má právo podle § 1829 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem do 14 dnů od převzetí zboží, bez udání důvodu.
Podmínky pro vrácení:
-
Zboží musí být nepoškozené, nepoužité, v původním obalu
-
Vráceno jako běžná zásilka (ne na dobírku) na adresu:
Adresa provozovny pro vratky:
Anna Váňová
Holešovice 23,
Chroustovice 53863
Nepřijímáme zásilky zaslané na dobírku.
Zboží musí být:
-
nepoškozené, nepoužité, v původním obalu
-
kompletní včetně dokladů, návodů, záručních listů
-
doplněno o kopii faktury (daňového dokladu)
Doporučujeme nás předem kontaktovat e-mailem na adresu info@kridlanadeje.cz s tímto zněním:
„Oznamuji, že odstupuji od kupní smlouvy ze dne dd.mm.rrrr, číslo objednávky: XXXXX. Žádám vrácení částky na účet č. XXXX. Datum, jméno, podpis.“
Po přijetí a kontrole vráceného zboží bude Kupujícímu vrácena uhrazená částka.
5. Rozpor s kupní smlouvou
Pokud zboží při převzetí neodpovídá smlouvě (např. jiné zboží, nefunkčnost), má Kupující právo požadovat:
-
výměnu zboží,
-
opravu,
-
přiměřenou slevu,
-
nebo odstoupit od smlouvy.
6. Uplatnění reklamace
Reklamace může být uplatněna:
-
e-mailem na adresu: info@kridlanadeje.cz
-
nebo poštou na adresu provozovny:
Adresa provozovny pro vratky:
Anna Váňová
Holešovice 23,
Chroustovice 53863
V reklamaci je třeba uvést:
-
popis závady,
-
číslo objednávky/faktury,
-
preferovaný způsob vyřízení reklamace,
-
fotografii vady (pokud je to možné).
Bez předchozího oznámení, prosím, zboží nezasílejte.
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího řádného uplatnění.
7. Neoprávněná reklamace a omezení záruky
Záruka se nevztahuje na:
-
mechanické poškození,
-
škody způsobené nevhodným skladováním, manipulací či užíváním,
-
běžné opotřebení,
-
změny vzhledu způsobené ruční výrobou (viz čl. 2).
V případě neoprávněné reklamace může Prodávající požadovat náhradu vzniklých nákladů.
8. Kontaktní údaje pro reklamace
Telefon: 703 30 30 09
E-mail: info@kridlanadeje.cz
Platné od 1.08.2025